Hakua käyttäen olen löytänyt tietoa siitä että interslice / Goodman olisi paikka josta saa tiivisteitä. Mutta miten otetaan tuohon myyjään yhteyttä, löytyy vaan jotain ebay osoitteita, eikä siellä ole tarjolla tätä tiivistesarjaa (Contax 139 Qartz), itse asiassa minulla ei ole muutenkaan kokemusta ebay ostamisesta tai jostain päypäli-maksuista. Mistä tälläinen maallikko saisi nuo tiivisteet, helposti, halvalla (postikulut), visa-maksulla. Vai pitäisikö etsiä jostain vain jotain vastaavaa solukumia, hapertunut tiiviste on saranan vieressä oleva varsin yksinkertaisen näköinen 4 mm leveä, ? mm paksu, 46 mm pitkä solumuoviluiska. No, tarkemmin kun tutkin, niin toisen pään vastaava tiiviste on myös hapertumassa pois. Mutta muita tiivisteitä tuossa ei taida olla. Mitä materiaalia, mikä paksuus?
Vs: Contax valotiivisteiden tilaaminen? Allekirjoituksessani on tuo huutokauppa ja siinä alussa Goodmanin sivuille linkki, jossa on ainakin yksi Contax-malli yksityiskohtaisin ohjein. (Itselläni on light seal kit, ja siitä riittää tosi moneen runkoon. Taisi maksaa kympin luokkaa.)
Vs: Contax valotiivisteiden tilaaminen? Kiitos! Linkki oli siis: Favorite Classics / Jon Goodman's Seal Replacement Instructions Sieltä löyty aika hyvät ohjeet ja kuvat Contax 137 koskien, näyttää olevan aika lailla samat tiivisteet kuin 139:ssä ja yhteystieto: <EMAIL email="Jon_Goodman@yahoo.com"]Jon_Goodman@yahoo.com</EMAIL> Laitoin tuohon sähköpostia.
Vs: Contax valotiivisteiden tilaaminen? Jon vastasi: "Hello, Ari...and hello to Finland from Texas! I have been watching your contestants in the Olympics. I hope they return with some medals. Yes, I have a kit for the Contax 139. I used to list them on eBay, but I removed the listing since they were not selling very quickly. The kit is $9 plus $1 for postage to Finland, and it includes all the seal pieces plus instructions plus a handy bamboo tool. Please tell me if you want one. Best regards, Jon" Vaikuttaa hyvältä...