Tampereen satoa edelleen. Ei tule nyt mieleen että mikä on rakennus, mutta ehkä joku sen minulle kertoo.
Mukava törötys asento ollut varmaan kun otettu kuva. Okei kuva on ihan selkeä ja hiukan tavanomainen siis näitähän on nähty. Hyvä tekninen osaaminen kuuluu peliin joten pointsit siitä. Taivas on feidattu hienosti. Mitäpä näistä voi muuta sanoa..
Pikkasen toi taivas tökkii...siis se että se on "tehty" (onko?). Muuten selkee kuva ja hyvin on linjat kohillaan.
No ei mulla nyt kovin usein ole pahaa takakenoa, vain Tampereella käydessä Vai taivas tökkii. No onhan tuota taasen avitettu photarin maskeilla hitusen, mutta jos tuota vertaa alkuperäiseen kuvaan niin eipä tuossa paljoa ole eroa, vähän vaan tummempi.
Jos taivas olisi syvemmän sininen (avitettu tai ei) niin olisipa komea. Nyt tuo sinisen sävy on hiukan lilaan päin kallellaan ja näyttää siksi himpun epäluonnolliselta (riittävästi että havaitsee mutta pidempään katsoessa tottuu). Maisema voisi olla Meksikosta, kuten fangio-mode, sanan säilän heiluttaja, totesi. Vesku
Samoilla linjoilla edellisten kanssa, sinisyys on vähän luonnotonta, muuten nätti. Tamperelaisena voin todeta viel et melki 30 vuotta tääl tallustaneena en keksi mistä toi on (tai sit en vaa osaa hahmottaa kuvakulman takii)
Eikö tuokin ole Finlaysonilta.. Media 54:n (vai oliko sittenkin Plevnan puolella) sisäpihalta näkyy tuollainen torni mutten nyt itekkään muista oliko siinä kelloa?
Käytiin Plevnassa syömässä ja tuo kohde oli samalla kadulla. En ole muuten eläissäni saanut niin isoa ruoka-annosta eteeni niin halvalla kotosuomesta.
Samaa virossa jos käy, riippuu siitä löytääkö hyvän ravintolan. Kaverin kanssa oltiin yhdessä vanhankaupungin laitaravintolassa pikkukadulla ja syötiin alkuruoaksi basilikalla, valkosipulilla ja tomaatilla peiteltyjä paistettuja leipiä, pääruoaksi upeaa lammasta, samalla meille tarjoiltiin maustevoita ja järjetön määrä sämpylöitä.. En muista mitä juotiin, mutta juotiin kuitenkin. Palvelu oli parempaa kuin olen Suomesta koskaan saanut. Hinta? Kahdelta ihmiseltä yhteensä 40e. Helsingissä vois helposti joutua maksamaan pelkästään yhdestä pääruoasta melkein tuon 40e.