4-5 Hunttiahan siinä näkyy olevan tyypillä hilloa tiskissä. Voisi olla vähän tummempi. Muuten "kiva". Tai ehkä myös rosoa lisää...
Kuvan nimi on onneton. Oikea reaktio olisi: .?., mutta sanotaan nyt muutama sana. Kuva on nettiesitykseksi kehno. Riippuen katsojan monitorin säädöistä, nähdään joko vähän läikkiä mustalla taustalla tai vähän enemmän läikkiä mustalla taustalla. Jos monitori on ihan pieleen säädetty, voidaan nähdä, mitä kuvassa "oikeasti" on. Koska kuva on niin epärobusti mahdotonta arvella, mitä kuvassa haluttaisiin nähtävän.
hmm. Pimeyden mies esittelee mitä on hämärästi tienannut.. Tässä voisi olla ideaa, mutta on kyllä niin tumma ettei oikein toimi. Ainakin vähän vaaleampana, kiitos.
Kommentoimatta itse kuvaa, onkohan mun näyttö ihan väärin säädetty kun en nää siinä mitään muuta kuin mustaa?
juu, sama homma. mulla on kalibroitu näyttö ja hädin tuskin näkyy mitään. rahaa näkyis olevan juu ja ilmeisesti hattu ilmeisen ihmisen päässä. vaikea sanoa muuta kun kuva on tosiaan aika low key.
TFT-monitoria kun katsoo aivan yläkulmasta, niin sieltäpä erottuu lakkipäinen ladamies vihreäselät käessä