Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tylsyys

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana tsr_exec, 28 Heinäkuu 2006.

1. tsr_exec

tsr_exec Member

39
    0
    6
    Keskellä pimeintä yötä iski vain inspis tällaiseen. Koitin tavoitella keskiyön melankoliaa. Rajaus on nyt hyvinkin iso kysymysmerkki, itseäni häiritsee että takana on liikaa tilaa ja purkkeja mutta toisaalta taas halusin näyttää että siellä ei ole ketään muuta. Siis yksin synkässä kämpässä. Olisi vähän niinkuin kantava ajatus tässä. Pitääkö mennä rajaamaan uudestaan ?

http://w.jtuomi.net/~tsr/tylsyys.jpg

2. No täähän oli positiivinen yllätys. Mukavan pehmeet varjot jne.

3. juice

juice

912
    0
    0
    En rajais, tää on hyvä näin.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Fiilistä on mut kyllä rajaisin. Vasemmalta tohon töllön puoleenväliin. Nyt on turhan keskeispainotteinen eikä vasemmalla oo mitään kiinnostavaa.

5. issis

issis Member

199
    0
    16
    Valaistus on oikein onnistunut - kannattaa kokeilla lisää!

Rajaus on minusta hyvä, sillä kuvan vasemman puolen mitäänsanomattomuus korostaa vaikutelmaa, että ympäröivässä "maailmassa" ei ole mitään mielenkiintoista ja että elämä on siellä näytössä. Itse olisin ehkä lisännyt jopa vielä "enemmän tylsyyttä" ylä- ja alapuolelle sekä oikealle, jopa niin että kuvasta tulsi neliö, jossa CRT-aurinkoa ottava kaveri ja ruutu on keskellä. Ts. "pieni ihminen keskellä pimeyttä".

Minun on sikäli helppo samaistua tunnelmaan, sillä olen joutunut hieman rajoittamaan tekemisiäni solisluun murtuman takia viimeiset 3 viikkoa ja kuvan olotila on tullut tutuksi. :)

Mikko

6. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Oli positiivinen yllätys. Mulle ei oikein tylsyys kuvasta välittynyt, mutta valon suhteen oikein kiva. Tyypin valoisuus ja hehku kiinnittää tosin aika paljon huomiota, vaikka kuvasta löytyy paljon muutakin mielenkiintoista...

7. Modernin melankolian yksi huone, jonka pimeydestä pyritään pääsemään teknologian illusooriseen valoon.
    Muut yritykset ovat jo epännistuneet, josta on riittävästi viitteitä taustalla. Kaikki tyhjä tässä kuvassa on perusteltua, vaikka asettelut nyt ei näytä olevan ihan kohdillaan.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No vasemmalta kyl löytyy pulloja ja joku kuppi/malja mut mun pitää katsoa ne katsomalla. Valo kuitenkin keskittää katseen tohon tylsistyneeseen nuoreen mieheen ja sen takia vaan mun mielestä vasemmalla on turhaa tilaa. Ehkä se tila mieluummin tähän eteen tms.

ps. nää nyt on taas mielipideasioita.

9. Se, onko pimeys edessä, takana, alla vai yllä, tietenkin muuttaa kuvan sisältöä.
    Tässä asia jää vähän epämääräiseksi tältäosin.

10. Papu

Papu

789
    0
    0
    Joo, siksi en suosittelisikaan rajaamaan mitään pois. Hyvä kuva :)