Olette mielipiteeseenne oikeutettuja. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tässä tapauksessa myös oma mielipiteeni ja päätökseni on oikeutettu.
Itserakas? Joku voisi tehdä avataristasi yhtä yksioikoisia tulkintoja. Ja etkös juuri vaatinut ihmisiä pidättäytymään kommentoimasta henkilöitä kuvissa? Kyllä ihmetyttää huonojen käytöstapojen yleistyminen netissä. Valokuvauksen harrastajia olen yleensä pitänyt keskimääräistä sivistyneempinä ihmisinä, koska laaja yleissivistyshän on valokuvaajan tärkein työkalu. Ja sivistyneen ihmisen merkittävänä tunnusmerkkinähän on hyvät käytöstavat. Tokihan tunteenpurkaukset kuuluvat ihmiselämään ja silloin tapahtuu ylilyöntejä, mutta sellainen jatkuva "tuulettelu" näillä foorumeilla sapettaa. Muutaman ihmisen negatiivinen käytös saa helposti koko ilmapiirin tulehtuneeksi ja silloin ei ole enää kenelläkään kivaa... p.s. erilaisten kuvien katselu on virkistävää, ja vaikka itse ei välttämättä pitäisi arvossa kyseistä "genreä", on hyvä suhtautua avoimin mielin, ne voi synnyttää uusia oivalluksia omaan tekemiseen...
Joo, tämä on kaunis ja tunnelmallinen. Tässä on hyvin tavoitettu kuvattavan unisuus, väkisin kun revitään aamulla ylös vaikka mieli tekisi jatkaa vällyjen alla.