Sommittelu on minusta erittäin hieno. Rakeesta ja muista valokuvan ilmiasuun vaikuttavista asioista voisi tietysti tehdä lukemattomia eri versioita, eikä tämä makutottumusteni suhteen ole välttämättä sitä suuntausta johon itse pyrin, mutta sommittelu on siis minusta aivan nappi.
Paljon kauniita linjoja. Sommittelu ja rajaus just nappiin. Hienot sävyt ja raje. Korusta önöttäminen on kuvaan liittymätöntä älämölöä (vrt. "malli on ruma").
Pidän myös. Käsivarsien, silmäripsien ja kulmakarvojen samankaltaiset linjat tekee tähän kivan sommitelman.
No jos ei pidä niin ei pidä. Koru vie liikaa huomiota noin esitettynä. kuvakulma kautta kallistus, sekä ylhäällä vasemmalla että alhaalla oikealla on mielestäni turhaa ja kädet pahasti linssin takia yli leveät. Myös rakeessa leuan kohdalla on liian suuri kontrasti mielestäni, menee alapuolella mösöksi. Siis ei minun mieleiseni kuva.
Makuasioistahan on turha kiistellä, sitävastoin niistä mielestäni mielenkiintoista keskustella. Se, mikä tästä tekee mielestäni hyvä on kuvaajan läsnäolo kuvassa. Kuvaajalla on on ollut selkeä visio, joka on taidokkaasti toteutettu (kts edellinen viesti ruskeasta kielesä ).Tarkoitan sillä sitä, että kaunis nainen ei riitä hyvään kuvaan, vaikka tietysti helpottaa hommaa. Onhan sekin tällä foorumilla tullut todistettua, että kauniista naisesta voi ottaa huonoja kuvia.
Olisin voinut korjata asian...? En ymmärrä. Haluatko tarkentaa? Ei se haittaa. Ei tarvisekaan, ei se haittaa. Usko pois, mielipiteesi on huomioitu.
Minusta mallin kauneuden järsiminen on yhtä ärsyttävää kuin rumuudenkin huomioiminen. Mitä koruun tulee niin sen sijoitus kuvassa ei salli sen poisottoa, koska sommittelu on rakennettu sen varaan. Kuvien elementeistä keskusteleminen on toki sitä kuvauskohteen huomioimista, joka halutaan kieltää; ja siksi kaikkinainen kuvan sisällöstä keskustelun kieltäminen olisi viksua.
=DD miun mielestä: hienokuva mallista en kommentoi, mutta kuitenkin ; koru on kyllä aika hieno, olen samaa mieltä tuosta ylhäältä vasemmalle ja alhaalta oikealle kallistuksesta, pelkkä ylhäältä rankasti vasempaan kallistaminen riittäisi!! uskon että kuvaajan on täytynyt kuvata jollain superlaajakulmalla koska käsivarret tosiaankin levenevät vallan suhteettomiksi, mahdanko uskaltaa kysyäkkään onko tämä jopa kalansilmällä kuvattu? kentien särjen?
Korua en edes huomannut kun kuva imaisi niin hyvin. Mainio kerrassaan. Käsien leviämisestä en valita. Sanonpa vaan, että hetken mietin mistä reisien välistä väsynyt on aamuyöstä malliksi löydetty. Päädyin kuitenkin käsiin kokonaisedullisesti helpommin omaksuttavana selityksenä .
Eihän Keija ole Keija ilman huulikorua. Tyhmää kinastella toisten henkilökohtaisista asioista... piti sitten lävistyksistä tai ei.
Kai siitä silti saa sanoa mielipiteensä? Varmasti tuossa myös tapa sanoa se vaikuttaa, piti sitten niistä tai ei. Samalla tavalla mielestäni huuli/posti/nenä/otsa-koruista voi sanoa kuin sanoa että 'olisi mielestäni parempi ilman kaulakorua' tms. Mutta tietysti tuollaisten korujen ja tatuointien kanssa on syytä miettiä hetki ennen kirjoittamista - mallin valintojahan ne ovat olleet. Kinastelu on sitten asia erikseen. Ja tosiaan sitten esim tässä Keijan tapauksessa.. Voisi olla outoa nähdä ilman huulikorua koska on tottunut näkemään hänet kuvissa ko korun kanssa. Vesku
Koska keija mircissä sanoi että häntä nyppii kun aina kehun häntä enkä kuvaa, niin korjataan. Ei parane olla liian kohtelias kun näköjään on neidillä varaa valittaa kehuista. Kuva on edelleen ihan törkeen hyvä, pidän siitä yleisen ilmeen takia, en niinkään keijan takia. Paremman siitä olisi saanut ilman läväreitä väärällään olevaa naista. Mä vaihdan nyt saman vaihteen kun muutkin tällä forumilla, eli lopetan kehujen jakamisen kuvista. Lupaan antaa vain negatiivista palautetta. Olen ollut ihan liian positiivinen kun tykkään antaa kehuja kuvista, näen sen paljon kehittävämpänä kuin negatiivisen palautteen, se loppuu nyt. Annetaan ekana keijalle. Jos sä olet niin helvetin itserakas, että sä postaat itsestäs kuvia edestä, takaa, sivulta ja alhaalta, niin kestä sitten niin positiivinen kuin negatiivinenkin vastine. Postaa yksi kuva, missä sä et ole sen meikkivuoren alla, pistä yksi kuva aamusta ilman muokkauksia niin nähdään se oikea keija eikä meikkimainosta.
mike kultaseni olet käsittänyt minun sanomiseni nyt _aivan_ väärin, jospa olisit säästänyt tämän tunteenpurkauksesi yv:nä ilmaistavaksi etkä julkisesti *kiittää hän*
Tällä kohdalla minä olen lukenut tarpeeksi, Keijasta löytyy kuvia meikillä ja ilman, aamulla, illalla, päivällä ja yöllä, mutta koska keskustelut tällä forumilla näyttää nykyjään yhä enemmän kulkevan haistapaska-latuja, yhtään kuvaa Keijasta en tule enää täällä julkaisemaan.
hieno kuva. rakeisuus toimii hyvin. mutta näinä tikitaalisuuden aikoina jää miettimään olisiko tästä kermaista versiota myös? ,) .. rauhaa veljet.
Pitkästä aikaa taas katsastamassa kuvia ja onhan tämä hieno kuva, itse pidän. Kummaa taistelua tuntuu olevan melkein jokaisessa postauksessa nykyään. [ot] jossain vaiheessa teini ikää lääkäri sanoi minulle että ota oikeasti nyt muutamaksi viikoksi sellainen hälläväliä asenne elämään niin katoaa tuo stressi mikä sinulla on, näin tein ja paremmalta tuntuu näin 10 v jälkeenkin. [/ot]
Ah, pääsenpä sanomaan eriävän mielipiteeni. Mulle tää ei uppoa, ei oo lähelläkään Peetin parhaita kuvia. Jotenki tuo varjottomuus, valon muotoilemattomuus tekee tästä liian tasapaksun. Mun makuun. Äh, onhan tuolla varjoo sit käsien välissä leuan alla, mut ei se sinne sovi...
Meth olemma sitä mieltä, että arvostheluista, tai kommentheista ei saa ottaa nokhiinsa, tai tunnustaa itsensä pahasti tosikhomaiseksi ihmiseksi. Kenenkhään ei piä kuvithella, että on toisthaan, elikkä muitha parempi, vaikha joskus saathaapi niin luullakhin.