Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Se nyt vaan on että tikkuja ja päitä on niin erilaisia että jossain se nousee häiritseväksi jossain ei. Tässä nousee, vaikka itsellä kovempaa päätikkukammoa ei olekaan. Olisi kiva jos Olli laittaisi sen tikuttoman kuvankin niin päästäisiin normaaliin kommentoimattomuuteen
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Joo, mä laitan sen kun pääsen kotiin, helpottaa
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" No en nyt tiedä kumpi on parempi. Saatan jopa alkuperäisestä pitää enemmän. Luonnollisempi ja rikkonainen.
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Kyllä tuo tapiton version parempi. Mukavan oloinen kuva. Kapa
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Jep. On toki henkilöitä, joitten persoonaan kyrvän oloinen tappi istuu päälaelle (tai otsaan) luontevastikin, mutta minusta tässä ei ole yksi heistä. Eikä kaiketi se ollut kuvaajan tavoitteleman viestin piirrekään.
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Eka versio on parempi, koska on aito. Toinen näyttää paremmalta. Valokuva on aina myös dokumentti valokuvan ottamisesta ja mahdollisia virheitä ei tarvitse hävetä tai siloitella jälkeenpäin. (Kun tulee rutiinia tapit päässä ym. perusjutut vähenee, mutta ei noista virheistä pääse koskaan täydellisesti eroon.)
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Mikä on aitous? Miten kuvan sisältö, joka tässä on kai tärkein, muuttu tuon tapin poistuessa. Jos olisit nähnyt pelkän tapittoman kuvan, niin mitä sitten? Olisiko se johtanut muihin ajatuksiin. Se Kentin yliopiston kuva, josta poistettiin yksi aidanpylväs on myös yksi surullinen esimerkki puritanistien aivoituksista. Kapa
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Leicamiehet Noctilukseineen eivät syyllisty moiseen, koska henkeäsalpaavan valovoimainen optiikka sumentaa koko maailmankaikkeuden mallin korvanlehdestä Betegeuseen. Tämä on tyypillisesti (sub)miniatyrkennoisilla kuvaavien digikuvaajien ongelma.
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Elämä ei ole (koskaan) täydellinen/ideaalinen, miksi valokuvan, joka dokumentoi elämää pitäisi olla täydellinen ja virheettömän kaunis?
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Se on muuten Betelgeuze tai Betelgeuse. Ja suomeksi kirjoitetaan miniatyyri, ei miniatyr. kapa
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Oon tainnu rakentaa ihan oman tavan lukea kuvia.. Tässä nouseepintaan kaksi jykevää koivua, joiden välissä mies on, vaikka 'puristuksissa'. Toisaalta lepoa antavan penkin jalat ovat 'koivua' nekin, ystävälliseen muotoon taivutettuna. Taustalla on suomalaisuuden 'sisäinen autistinen' luonne, melko huonovointisena hapsottavan kuusen muodossa. Uutta kai ollaan istuttamassa, sitä pitää tukea, jotta alun tuiverruksista selvitään. Taustalla on vielä kerrostalo, jolle voi rakentaa jotain 'kuviota'. Siis kuvissa voi nähdä ihan mitä haluaa. Miehen jalkojen asento ja kunnon kävelykengät ketovat omaa kieltään nekin. Saattaa olla hyvin turkkilainen, voi olla chilen pakolaisiakin, joista moni ei sopeutunut, koska suomalaisuuteen sopeutuminen olisi vaatinut omasta identitetistöö luopumisen. Näistä nyky kaupunkilaisen kuvatulkinnoista, siis hesalaisten en osaa sanoa. Harmi, että täältä puuttuu taiteilijoiksi opiskelleiden kuvaajien mielipiteet liki tyysti. Tai pitäisikö liittyä sosisaaliseen mediaan. En miteenkään pidä oleellisena olla varmoilla kuvan tulkinnassa. parempi kuitenkin pohtia niitä useammasta näkökulmasta. En kuitenkaan ryhdä niitä kaikkia kuvaamaan. Kuvasta pidin.t. manual
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" http://autuuttaaivoille.fi/valokuvaus-nuorentaa-aivoja/
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Gursky'lla oli 2,7 miljoona syytä. Vai oliko alun perin peräti 4,3 miljoonaa syytä. https://en.wikipedia.org/wiki/Rhein_II Elämäähän se on jos mikä, ihmisen suhde luontoon. http://theonlinephotographer.typepad.com/.a/6a00df351e888f8834015392f0c497970b-popup "Andreas Gursky shows Ben Lewis the spot where "Rhein II" was taken. From the film "Gursky World.""
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Debatti on hävitty, kun jatketaan kielioppivirheillä.
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" Vanhan koulukunnan mies arvostaa vielä oikeakielisyyttä. Nythän sellainen on evvk, tai peräti evvvk. Kapa
Vs: OK31562-20160501 sarjasta "Mitä se pakolaisuus on" No kyllä sä kirjoitat niin päin piip just kielioppi asioissa että ei kannattais alkaa muita opettaa. Vasta kun oot ite virheetön voit täällä muita ojentaa. Joten kannattaa keskittyä valokuviin, jos osaat.