Vs: Call me Ishmael Oikeasti katse ei juurikaan luultavasti harhaudu sinne, vaan kulkee suunnilleen suoraan ihmisen kasvoihin, jääden siihen ja hänen kehoonsa ja kaikki muu jää näkemättä -- mm. se toinen henkilö, vaikka onkin mukamas vahvasti esillä. Se rajaus voidaan kuitenkin perustella ihan perinteisellä sijoittelustrategialla, eli kumpikin kohde enemmän vaakasuuntaan symmetrisesti lähemmä kuvan kolmanneksia, mikä tehostaa sommittelua, olipa sen asian taustalla mitä mekanismeja tahansa. Siihen taas, että toinenkin ihminen tulisi toimijaksi kuvassa ja ylipäätään nähdyksi, on on helppo keino: käännetään kuva peilikuvaksi.
Vs: Call me Ishmael Meinasin jo kysellä tähän tarkennusta kun en ymmärtänyt. Mutta sitten tulin kokeilleeksi ja näin tosiaan on. Lisäksi peilikuvana on hyvä tarkastella rajausvaihtoehtoja.
Vs: Call me Ishmael Kuva on hyvä, nimeään myöten. Selvästi vanha valaanpyytäjä. (...Moby Dick, otaksun)