Vs: God, I Tykkään tästä tyylistä. En tiedä miten teet ja kuinka mutta tässä on jotakin jännää pehmeyttä ja terävyyttä.
Vs: God, I Pidän siitä, että mallityttö on luontevasti kuvassa. Asu on hyvä. Terävyysalue on hallussa. Malli on kuvassa luonteva ja edukseen (itse asiassa todella hyvä). Fokus kuvattavaan on kohdillaan. Arvioijana - maallikkona - takerrun kuitenkin yksityiskohtiin. Leuan alle tullut varjo tuntuu aika raskaalta. Repsottava tausta vasemmalla ja käsittelyn jäljet mietityttävät. Palvelevatko ne kuvaajan tarkoitusta vai ovatko ne tarkoituksellista tai vahingossa tapahtunutta.
Vs: God, I Hieno kuva. Vasemman yläkulman taustanreuna kyllä vähän häiritsee. Eihän se ole näkyvillä tarkoituksella?
Vs: God, I Mulle on jo jonkun aikaan tökkinyt nämä samala idealla tehdyt jutut. Malli istutetaan penkiin ja räps, joku jo hieman koomiseksi käyvä nimi ja se on siinä. Aikansa kutakin, se edellisessä kuvassa tehty naaman heilutuskin jo toistaa itseään. Uusia ideoita peliin.
Vs: God, I Mulla ei oikein mee jakeluun, että miksei tämäntyylistä kuvaa voisi tehdä myös paremmin valaisten? Onko se 'tunnelmasta' pois? T Jukka
Vs: God, I Olis kiva tietää mitenkä kuvaaja on tämän tehnyt. Joku mainitsikin että silmät on terävät. Oikein kun tutkailin niin niinpä ne onkin ja muuten pään alue on epäterävä. Se tuo tähän jännän fiiliksen. Eikös toi valo ole selkeesti ylävalo joka on ihan normi valoasetelma studiokuvauksissa. Ei kait siinä mitään outoa ole. Tykkääkö siitä vai ei, on jokaisen oma asia. Sopiiko se kuvaan vai ei on kuvaajan miettimä asia. Ymmärrän että tämä on filmille kuvattu ja se on ilman kuvankäsittelyä valmis. Kyllähän sitä fotarilla tekee vaikka mitä mutta jos pitäis tämmönen kuva filmille saada vois jäädä minulta ottamatta, kun en osaa.
Vs: God, I Kuvaaja ei kertonut jo aiemmin kysyttyyn.Tämä on Lf kameralla helppo tehdä.Vaikka taka laudan kallistuksella tms
Vs: God, I Missä on digimiehet sanomassa että onnistuu photarillakin,onnistuu joskus ,joskus ei.Riippuu paljon kuvasta ja terävyysalueesta.Tulee helposti fake.