Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Ylempi toimii mielestäni paremmin, calligraafinen alateksti vaikealukuinen kuten Keni jo aiemmin sanoi. Siihen erilainen tekstityyppi ja kahdelle riville jolloin tekijän nimi voisi olla vasemmalla pystyssä siten että tekstin yläosa olisi selkään päin kokoa ei tarvitsisi silti paljoa suurentaa.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Tässä on varmaan varmaan se, että Tapiola on tuttu paikka, ja mekein kaikki sielläovat käyneet, mutta monikaan ei liiku siellä päivittäin. Kirjan kannen valinta riippuu paljon siitä minkälaiselle yleisölle halutaan kommunikoida. Tosi on kyllä sekin, että kotiseutukirjojen kannessa yleinen maisemaräpsy ei ole kovinkaan tyylikäs valinta.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Eikös se ole sivun oikeassa ylänurkassa kun menet yleisiin keskusteluihin.Aloita uusi äänestys taisi lukea.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Ajattelen tätä niin kuin kuljeskelisin kirjakaupassa - siis itsekkäästi ja tunteella. Ykkönen on kuin liikennemerkki, joka kaipaa tulla havaituksi muiden kirjojen seasta. Kakkonen ei nouse yleisharmaana esiin, ostajana mieleni kääntyy epätäydelliseen arkeen - kesken jääneeseen työhön tai unohdettuun käsineeseen - ja kävelen ohi. Ykkösen pikkuteksti on vaikealukuista ja se ikään kuin tuoksuu mummon pullalta. Vanhanaikaista. Pingpong -symboli ei auennut vaikka olen yli 30v nurkilla asunut. Epäröin kuulunko kirjan kohderyhmään, mutta silmäilisin opusta todennäköisesti tarkemmin. Kakkosen tekstissä huomiota kiinnittävät linnunkakan tai maalin muodostamat Ä-pilkut: "TÄPIOLA". Ykkösen ottaisin käteeni, kakkosen jättäisin hyllyyn.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Varmaan oikea tapa lähestyä kantta, myykö se vai ei.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Näistä kahdesta valitsen ehdottomasti ensimmäisen, graafisuus ja pelkistetty muoto tukevat mielestäni tuota kirjaa ja todennäköisesti sen sisältöäkin, mitä nyt olen kuviasi katsonut.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Näistä ykkönen ehkä on parempi ja vaika ehkä kakkonen on lähempänä Tapiolaa? No itse en valitsisi kumpaakaan, koska tapiolan muotokieli on kulmikas ja laatikkomainen, se arkkitehtuuri lienee se juttu ja hakisen kannen siitä. Annetuista vaihtiohdoista ei minulle tule tapiola mitenkään mieleen.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Kiitos. Huomioarvo kirjakaupan lukemattomien kirjojen joukossa on todella merkittävä tekijä. Kaksi seikkaa on selkeästi tähän mennessä tulleen palautteen valossa muutettava: - ying/yang-kuvio pois - kursivoidun tekstin fontti on vaihdettava toiseen
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Valokuvakirjaan kokisin parhaaksi kanteenkin valokuvan grafiikan sijasta, ehdottomasti siksi alempi..
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? JPu & OK1: Se on valokuva. Ja vielä liki uusimmasta valmistuneesta kohteesta syksyllä 2013.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Ehdottomasti ykkönen, kakkosesta tulee mieleeni puutarhaopas.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Ykkönen. Perusteluksi, suurtapiolaan kuuluvan Otaniemen läheisyys, sieltä kumpuava innovatiivisuus. Tapiola on säilynyt mielestäni edelleen puutarhakaupunkina, joksi Se kai aikoinaan rakennettiin. Kannen roolia mielenkiinnon herättäjänä ei sovi väheksyä, pieni fontti vaihtoon. Menestystä!
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Tiesinkin tuon kyllä. Tuo alempi vain vastaa paremmin omaa makuani ja käsitystäni valokuvasta, pidän tuollaisista kuvista, joissa on aines tarinaan eikä vain joku asia esillä. Lisäksi siinä on Tapiola-sana minusta kauniimmin ja tekijän nimi tyylikkäästi asemoitu.
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Omasta ja vaimon mielestä ehdottomasti ykkönen. Kakkonen sopii enempi dekkarin kanneksi, selkeää murhamysteeriainesta
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Ykkösen valitsisin. On visuaalisesti selkeämpi ja näyttävämpi kuin kakkonen, joka on mielestäni sekavahko, hanskan väri ei ole hyvä. Korvaisin myös ykkösen pikkutekstin selkeämmällä fontilla ja ying-yang-symbolin ottaisin pois. Taitaa olla jo edellisten toistoa
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? En tunne Tapiolaa, enkä sen nykyarkkitehtuuria. Aaltoa olen käynyt kuvaamassa. Tuo keltainen kuvio on liian abstrakti, viittaa lähinnä designiin. On visuaalisesti toimiva, mutta asiaan perehtymättömälle vieras. Ei ainakaan minulle tuo mielikuvaa kohteesta. Herättää kylläkin mielenkiinnon kurkata sisälle kirjaan, ehkä sittenkin toimiva. Penkin voit mielestäni unohtaa. On kuin jonkun kameraseuran kevätnäyttelystä. Vaatimattomuus ei aina kaunista. Laittaisit nimesi isommalla/näkyvämmin. Hääkiitoskorttifontti ei toimi. Jos pidät tuon keltaisen, niin harkitse myös teksti paikkaa. Laittaisin enemmän vasemmalle. Kapa
Vs: Auttaisitko uuden kirjani kannen valinnassa ? Jos valinta on ykkönen ja haluat todella herättää huomiota kannella, niin tekstit ja fontit sitten samaan "muottiin" ja tyyliin, eli jotenkin kuten Kapa selitti, ehkä se "shokeeraaminen" on hyväkin valinta. Minusta pitäisi miettiä asiaa vielä hieman pidemmälle, kun kiinnostunut lukija avaa kirjan, pitäisi tyyli jatkua ainakin aluksi, onko se sitten "selitys" kannen kuvalle vai mitä, sitä en tiedä, kunhan vetelen "linjoja".