Vs: Punainen penkki Olen pahoillani, mutta on minusta epätasapainoinen ja osin näkyvä toinen penkki vei ideaa.
Vs: Punainen penkki Kun päivänvalofilmillä kuvataan keinovalossa, väritasapaino ei aina ole "oikein" - kuten hyvin tiedät. Olisihan sen voinut softalla oikaista. Tai kuvata digillä. Tai olla kuvaamatta. Mitä sommitteluun tulee, pidin tätä keskeissommittelua parempana vaihtoehtona - epätasapaino luo muuten staattiseen asetelmaan hienoista jännitettä, ja oikealle jäänyt toinen penkki vihjaa sen jatkumiseen kuva-alan ulkopuolelle. Nämä ovat valintoja, minä valitsin näin. Valinnoista saa vapaasti olla eri mieltä. Kiitän asiallisesta kommentista.
Vs: Punainen penkki Tiedän hyvin värifilmien käyttäytymisen. Ihmettelen vain tuota valintaasi. Mitä tuo Barbi-väritys tuo kuvaan sellaista, että se piti tehdä? Jos se on tahatonta, niin opettele kuvamaan värifilmillä. Anteeksi tylyyteni. Täällä vaan ei oikein juonesta pääse kiinni yhden esimerkin pohjalta. Oletko tehnyt noita useampiakin, jolloin saattaisi löytyä se (vaalean)punainen lanka? kapa
Vs: Punainen penkki Omasta mielestäni varsin onnistunut sommitelma. Väritkin ovat mukavalla tavalla vinksallaan. Tällaisen instagram/lomography -eetoksen keskellä ei oikein edes osaa edes ajatella, että värit pitäisivät olla luonnolliset.
Vs: Punainen penkki Sommitelmahan on hyvin tarkka ja onnistunut jolloin katse jaksaa kulkea kuvassa. Jonkinlainen riemastus syntyi kun bongasin katon linjan kaltevuuden: löytyihän sellainen virhekin sentään.
Vs: Punainen penkki Pakko kompata Kapaa; vaikka kuinka ajattelisi jotain rupukuvaohjelmien toiston tavoittelua, niin en ymmärrä tuon pinkin merkitystä. Väri ja tila ovat ristiriidassa, eikä mitenkään myönteistä jännitettä tuovalla tavalla. Kun kuva kummiskin on jonkin digitaalityönkulun läpäissyt, niin se värikorjaus on 3-4 hiiren klikkauksen ja 1,2-1,5 sekunnin vaivan takana.