Silent Paprika Filmsin 48 tunnissa ideoitu, käsikirjoitettu, kuvattu ja leikattu lyhytelokuva 'Sisäpiiri' pääsi Uneton48-lyhytelokuvakilpailun finaaliin. Leffan voi tsiigaa YouTubesta; , Sori markkinointi, etenkin maksullisen yleisöäänestyksen, mut palkinnot siintää silmissä. Mahdolliset voitot käytetään pitkän leffan tekemiseen, äänestäneet saa nimen tai halutessaan esim. nimimerkin kiitoksiin Kiitos ja anteeksi, Janne Häkkinen Silent Paprika Films EDIT; Äänestys on päättynyt, iso käsi äänestäneille. Perjantai-iltana tulee tulokset, pieni hiillostus päällä.
Vs: SILENT PAPRIKA FILMS: SISÄPIIRI / UNETON48-FINAALI Aika hyvä. Kameran käyttö oli suhteellisen luovaa eikä ollut pelkkiä fix-kuvia. Autoskarppi vähän haki välillä, mutta en tiedä onko se nyt tässä tapauksessa mikään paha synti. Pikkuisen oli tiivistämisen varaa mielestäni (esim tytön juoksukohtauksessa). Mutta on tämä huomattavasti parempi mitä viime vuoden tarjonnassa oli. Onnea kisaan!
Vs: SILENT PAPRIKA FILMS: SISÄPIIRI / UNETON48-FINAALI kiitos onnitteluista se oli kyllä ihan vaan käsintarkennus, mikä siinä haki. Noi DSLR:t on vähän hankalia, etenkään ilman kunnollista monitoria. HD-versio löytyy täältä;
Vs: SILENT PAPRIKA FILMS: SISÄPIIRI / UNETON48-FINAALI Hyvä pätkä minusta. Juoni ja juju oli mainio. Kattelin noita muitakin elokuvia läpi... missä on valaisu noista leffoista? Valaisua ei ole edes palkittavien asioiden listalla...
Vs: SILENT PAPRIKA FILMS: SISÄPIIRI / UNETON48-FINAALI tattis valaisuhan siis kuuluu elokuvissa perinteisesti kokonaan kuvaajan vastuulle, kuvauksesta saatava palkinto vastaa siis valaisupalkintoa. Ja noin kiivaassa tahdissa tehdyssä projektissa joutuu tekemään aika paljon kompromisseja sen valaisun suhteen muutenkin. Meiän leffassakaan valoja ei taidettu käyttää kuin alotuskuvissa, WC:ssä. Muuten mentiin lokaatioiden tai luonnonvaloilla.
Vs: SILENT PAPRIKA FILMS: SISÄPIIRI / UNETON48-FINAALI Ymmärrän kyllä tuon aikatauluongelman tuossa kyseisessä kilpailussa. Siinä mielessä vaan siitä valaisusta, koska se on usein myös ongelma still-kuvauksessakin. Ei aina ymmärretä miten valaisulla saadaan tunnelma luotua halutuksi. Valaisukalustoakaan ei tarvita niin hirvittävästi, koska järkkäreillä pystytään kuvaamaan isommilla herkkyyksillä kuin ennen.