Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Rajaukselle löytyy varmati tuhat hyvää syytä, mutta itse supjektiivisesti en hyväksy niistä yhtä ainuttakaan.
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Ikäväkseni en ymmärrä ollenkaan mitä yritit sanoa? Eli en oivaltanut onko kirjoittamasi kettuilua, asiaa vai sarkasmia, vai vaan juuri se mitä sanot sanoilla... Sen ymmärsin, että aika tavalla muistuttaa omia sanojani, mutta sinulle en ole noin kirjoittanut tietääkseni.. En ymmärtänyt sitäkään, että mikä rajauksessa on mielestäsi huonosti ja miksi...
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Nokulla on ihan hyvä pointti ja selkeästi ilmaistunakin. Tässä rajauksessa mättää oikea- ja vasenlaita, ylä- ja alareuna. Tässä järjestyksessä. Erityisesti oikea tupsu. Toisaalta, jos haluais ajatella tätä kivana, niin ajatusleikki epätodellisesta maailmasta saa jatkoa kun pistää kuvaa toisen viereen yhä uudestaan - oikeasta laidasta hyppää vasempaan reunaan ja taas mennään... Värit on muikeat, ja kyllähän tässä potentiaalia on. Mainio otos.
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Kiitokset huomioista, valinnat olivat tahallisia.. kerronpa syitä miksi niin.. Minusta kokonaan harmoninen kuva on tylsä. Sijoittamalla tuon tupsun oikeaan reunaan saan kuvaan jännitettä ja särön tasapainoon, kuitenkaan keskialueen rauhaa (minusta) liiaksi häiritsemättä. Tupsu myös tuo kuvaan laajuutta, sillä aivot rakentaa saarekkeita myös sinne oikealle lisää, ilman viitettä niin ei kävisi. Oikealla oli myös kävelypolku, jossa olevat ihmiset olisivat sekoittaneet kuvaa minusta liikaa, siksi rajaus oikealta oli minusta perusteltua noin. Alhaalta, päältä ja vasemmalta tiivistäminen veisi oikean reunan valinnan kanssa kuvan liian tiukaksi, eli siksi näin.
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Nimenomaan juuri näin ! Voimakas ekvivalenssi ja sen metamorfoosi suhteessa ihmisen minäkuvan kokonaisuuden hahmottamisen kannalta tupsut luovat psykofyysisen määreen. Kauttaaltaan en jänniitteetömyyttä, saarekkeita, enkä rajausta vasemmalla kritikittömästi sulata. Kokonaisuutena toki kiva. Herättää ajatuksia. Siis juuri näin ilman edellämainittuja radikaleja ratkaisuja, jännite kokonaisuus ja kompetenssi rikkoontuu ja sanoma jää tyhjäksi. Ikäänkuin kuin nurkkaan huutava mykkä suu. Itse henk.koht tukisin valtavasti etten sanoisi infernaalisesesti keskalueen sommitelman synteesiä, joka kielii kivuliaista ratkaisuista luonnon ,ihmisen ja olennon keskinäisessä ideogrammissa. Veden rajapinta saarekkeineen kantaa katseen yli aistimeren ja kuten jo kuten edellä mainittiin....aivosaarekkeiden jatkumoksi. Kokonaisuutena kiva vaikkei ensikatselulla kaikille näemmä aukene. Pahoittelen jos jotenkin loukkasin henkilönä/ihmisenä tahi olentona, mutta minusta tällainen rakentava keskustelu on paikallaan. Kiva ja loppuun asti toteutettu kuva.
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Samansuuntaisia ajatuksia tuli kuvasta kuin GF:lläkin. Kiva kuva tosiaan.
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Onhan siinä vihreitä puita, mutta siinä kaikki. Ei herätä kuin kulmien kohotuksen ihmetyksestä. Mutta taiteen nimissä kaikki on mahdollista, joskus saattaisin todeta, että onneksi mun ei tarvitse taidetta ymmärtääkään. Eikä tätä kuvaa avaa edes edeltäjien hienot selitykset. Ja tämä ei kohdistu kuvan ottajaan vaan kuvaan. Eikä varmaan ois pitänyt edes kommentoida.
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Saahan näitä kommentoida, siksi sen esille laitoin Sarkasmia tai ei, kuvista pitäisi aika vapaasti saada keskustella ja olla mieltä. Kiitokset vaan kaikille
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön JPu, minä en edes näe mitään manipulaatiota tuossa kuvassa. Ajattelin vain, että joku on piipahtanut Japanissa. Minua miellyttävät tuollaiset kuvat. Hieno!
Vs: kuva manipuloituun ympäristöön Ei itse kuvassa manipulaatiota olekaan Nuo puut on manipuloitu ihan livenä, joka ikinen katkaisusaksilla, kuparilangalla ja naruilla kasvatettu muotoonsa.. Aika pitkäjänteistä hommaa näitäkin on autettu löytämään oman "sisäisen muotonsa" jo reilun 250 vuoden ajan.. Vähitellen puut saavatkin luonteikkaan muodon