Tech: 1.6 L (1587 cc) Layout: DOHC Inline-4 (Straight-4) Valves: 16, 4 for each cylinder Power: 113 hp (84 kW) @ 5800 rpm (Europe/Japan spec: 115 PS (85 kW; 113 hp) @ 6000 rpm) Torque: 101 ft·lbf (137 N·m) @ 4800 rpm Redline: 6300 rpm Fuel Delivery System: MPFI ....niijjuu ja uus kytkin
Vs: Toyota 4AF-E Voi hitsi kun nää on hienoja ja vastaansanomattomia nää sun kuvat. Ihan mikä vaan roikkuis seinällä ... jopa vessassa (joka on kunniapaikka)
Vs: Toyota 4AF-E Missä se motukka on? Siis oikeesti aloin seurailemaan letkuja ja ja johtoja ja jne...kiva kuva.
Vs: Toyota 4AF-E Jep vessakamaa on auto, kytkin, kamera, kuvat ja mies ;D Juke@ se mosa on niin snadi että ei tiedä mikä on startti ja mikä mosa
Vs: Toyota 4AF-E Viitisen kertaa tätä kuvaa katsoneena tätyy todeta että pidän kuvasta. Siinä on jotain hyvin kiehtovaa.
Vs: Toyota 4AF-E Toi kytkimen paikka kuvassa ei oikein toimi, ehkä sen suhde kuva-alaan on liian suuri tai pieni. Mielenkiintoisimmat katseita vetävimmät kohdat ovat jäähdyttimen propelli, paksut letkut ja tuo oudosti asetettu kytkin ja ne ovat suhteessa muuhun sälään kuva-alalla jotenkin huonosti. Näin kontrastikkaana kuva menee aika sekavaksi tällaisella sommittelulla. Äkkinäinen fiilis toki vain. Saattaa parantua vähän tiivistämällä oikealta siivu pois leikaten.
Vs: Toyota 4AF-E Kiitos kommentista, kiva että jaoit näkemyksesi. Tämä auttaa mua paljon! Kuvaa postatessa huomasin että kirjoitin taas harhaanjohtavaa tekstiä.... Kuvassa oleva kytkinasetelma on se vanha (uusi vielä laatikossa), ja asetelman pultit löysätty joka mahdollisti kytkinlevyn valahtamisen pois paikoiltaan. Käynnissä purkuvaihe siis. Sommittelu on ahdas, mutta niin oli tallikin Tungin kameran pyöränkotelosta auton alle, ja valotin muutamia ruutuja (maalasin osia fikkarilla apuna). Tuloksia kotona tutkiessa huomasin ettei rajausvaraa alaspäin ole, joten kuvan kääntö sommittelun parantamiseksi on heikkoa. Voisin toki yrittää. Ideana oli ottaa kuvat mahd. pienellä aukolla kaiken struktuurin tallentamiseksi, joten kuvassa on nyt paaaaaljon katsottavaa Muttajoo, kytkin itsessään ei tässä kuvassa oo siinä kohti missä olisin sen halunnut olevan. Täytyy odottaa seuraavat 362000 km, että pääsen kokeilemaan uudestaan.
Vs: Toyota 4AF-E Mielenkiintoinen kuva autotekniikasta kiinnostuneelle. Taitaa olla toyota pikkuauto: poikittainen moottori ja kytkin melko suuri moottorin kokoon nähden. vaihdelaatikko on tietenkin pois ja vetarit kun on kytkinremppa kyseessä. melko hyvin toteutetut kumipuslat niin moottorissa kuin ripustuksissakin, tuskin niihin tarvitsee kajota auton eliniän aikana. Aika helposti näyttää vaihdelaatikko lähteä irti rempan suorittamiseksi.Tällaista tämä on autodiggarin elämä, aina kädet paskasia...