Niinpä, on kyllä uskomatonta, että tiettyyn varsin mahtavaan virkaan voidaan valita kyseisen lainen typerys. Amerikan tapahtumia seuratessaan huomaa myös sen, että liike-elämän keskeisten henkilöiden kannattaisi pysytellä erossa politiikasta, ja julkisesti heidän olisi hyvä esittää vain varsin neutraaleja mielipiteitä eri asioista. Elon Muskin puuhat ja kannanotot ovat aiheuttaneet melkoisesti vahinkoa erään automerkin myyntiin ja valmistajansa pörssikursseille.
Arvot ja periaatteet. Etenkin politiikassa periaatteet toimivat kuin vaatteet. Niitä voi käyttötarkoituksen mukaan vaihdella.
Arvot ja periaatteet on vähän sama kuin rakkaus; kaikki ne ovat ikuisia, kohteet vaan vaihtuu tilanteen mukaan.
Kalliiksi tuli vessakäynti. Noilla hinnoilla olisi varmaan voinut vaikkapa vähän housupyykkiäkin pestä (??).
Sakkoja kun myöhästyy jostakin patrioottisesta laulutilaisuudesta? Olen kyllä aina pitänyt moottoriurheilua aika lapsellisena touhuna, mutta että noin lapsellista...
Näinpä. Varsinkin kun noissa ympyröissä ne kuskit ovat usein varsin kansainvälistä porukkaa ja edustavat lähinnä itseään ja sitä tallia, jonka palkkalistoilla kulloinkin ajavat. Vaikka olisihan se varmaan ollut ”miehekästä” seisoa kuuntelemassa jotakin kansallislaulua kirjaimellisesti paskat housussa…
Kun nyt tuli formuloista puhe, niin tässä kuvassa esiintyy meidän ensimmäinen Formula 1 kuskimme. Löytääkö kukaan häntä tästä kuvasta. Autan sen verran, että etummainen mäenlaskija hän ei ole. Edessä istuu nimittäin talonmiehen poika. Eikä viimeinenkään, koska se olen minä. Kuva on Elantolehden valokuvaajan Heinosen ottama. Oli Elantolehden kansikuvana joskus -50 luvulla.
^ Hauska kuva! Varsinaiseen kysymykseesi vastaus menee kohdaltani arvailuksi, eli arvataan toiseksi takimmaista mäenlaskijaa…
oliko F1 kuski Leo Kinnunen? jos oli niin kova jäbä,vaikka oli vain yksi skaba F1:ssä ja sekin jäi vajaaksi, muistan 60 luvun lopulta Tapahtuman Keimolan moottoriradalta jossa piti ajaa F2:sissa kilpailu, kumminkin suurin osa ajajista piti rataa ei sopivana kilpailuun, lohdutus ajossa oli kumminkin Jochen Rind F2 formulalla, Leo Kinnunen ja Hans Laine ei kumminkaan kilpailu kykyisillä autoilla, järjestys maalissa tämä edellä mainittu.
Tässä on oikea asenne. Vaikka on aikanaan työskennellyt pääjohtajana, voi aivan hyvin mennä vaikkapa asiakaspalvelu- ja opastehtäviin, jos ei muutakaan ole tarjolla.
Sama tuli minullekin mieleen. Tiedä jos sillä olisi ollut vaikkapa jokin vaikutus ko. henkilön valintaan (??).